یادش بخیر . . .
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1104
بازدید کل : 24445
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




سلاااااااااااااااااااااام........

آریانااااااااااااااااااااااااا و محیاااااااااااااااااااااااااااااا ، موووووووووووووووخام...

امیدوارم همتون توی درساتون موفق باشید...

من که امروز خیلی غمگین بودم ، چون جای آریانا کنارم و محیا پشتم خالی بود گریه

یادش بخیر... کل کل های نامه ای با محیا ، سر کلاس دفاعی . . .

یادش بخیر از پشت دست میکرد توی دل و روده ی من  و قلقلکم میداد......

و یادش بخیر خنده های ریز ریزمون با آریانا . . .

یادشـــــــــــــــــــــــــــــــــــ بخیر...



نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت21:46---9 مهر 1392
nazzy eybi nadale dostan,,,,

aliakbar
ساعت19:11---8 مهر 1392
امیدوارم شما هم موفق باشید منم وقتی تو هنرستان دوستام پیشم نبودن خیلی ناراحت بودم ولی هر روز میرفتم خونشون بهشون سر میزدم ولی الان دانشگاه کرمان قبول شدم و از بهمن ماه دیگه نمیبینمشون
پاسخ:خدا به هممون صبر بده D: ممنون از اینکه نظر گذاشتی


ali68
ساعت16:15---7 مهر 1392

سلامتى همه اونایى که همیشه تو جمع میگن و میخندن
ولى دو دقیقه که باهاشون تنهایى حرف بزنى میفهمى یه دنیــــــا غصه دارن
ممنون میشم به وب منم سر بزنید


ali68
ساعت14:19---4 مهر 1392
طناب را به گردنم انداختند . گفتند : آخرین آرزویت؟



گفتم : دیدن عشقم...



گفتند : خسته است ، تا صبح برایت طناب بافته!


سارا
ساعت20:14---1 مهر 1392
سلاااااااااااااام من امروززیادخوشحال نبودم اخه شقایق رفت یه مدرسه دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 1 / 7 / 1392برچسب:یادش بخیر,مدرسه ها باز شده,, :: 19:10 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا